|

EEN MARVELOUSZ 2015! EN WIN JE EIGEN 4EVERWITHEVERYONE ARMCANDY

Jullie hebben vast wel gelezen dat wij fan van 4Ever With Everyone zijn. Om 2015 goed te beginnen, geven wij een Marvelousz armcandy-set naar keuze (twv € 50) van 4Ever With Everyone weg. Het enige wat je hiervoor moet doen:

2014-12-29

Like de facebook pagina van 4Ever With Everyone; hier
Like onze facebook pagina; hier
Geef hieronder of op facebook aan of je voorkeur zilver-of goudkleurige armcandy is.

Bij 300 Marvelousz.com FB likes maken we de winnaar bekend.

 

Vergelijkbare berichten

  • |

    XIRINGUITO + WIN

    Zoals je vast wel op social media voorbij hebt zien komen, mocht ik voor een gezellige bende woensdag een lunch organiseren bij de leukste & lekkerste Mediterrane strandtent XIRINGUITO (strandbar in het Catalaans) aan de Scheveningse boulevard. Dat de regen met bakken naar beneden kwam, maakte niets uit. Binnen was het aan de lange tafel en…

  • |

    ATLAS ARGAN + WIN!

    Afgelopen woensdag maakte ik op een regenachtige middag in Leiden kennis met Atlas Argan. Het enige bedrijf buiten Marokko dat ZELF zijn natuurlijke, biologische arganolie en gerelateerde producten maakt. In de Leidse winkel kun je zien hoe dat gaat, dus plan binnenkort zeker een dagje Leiden. Arganolie, het Marokkaanse goud, versterkt en herstelt je huid…

  • DE LEGGING-CLUB

    Baal jij ook zo dat de (school)zomervakantie weer is afgelopen en het echte ‘moeten’ weer gaat beginnen? Om je de komende weken (over 7 weken is het weer herfstvakantie 🙂 ) een paar minuten per dag even te laten ‘ontspannen’, gaan wij weer door met fijne items maken. Zoals deze must-have voor de komende 2…

  • LONDON SHOPPING GUIDE

    Londen, wat ben je geweldig! Helemaal fantastisch ben je rond de kerstdagen. Prachtig verlicht en de mooiste versieringen. Wat mij betreft dé perfecte stad om alle kerstinkopen te doen. Nog niet alles van je shoppinglijst af kunnen vinken? Lees hier in welke buurten je moet zijn en boek gelijk je ticket!

56 reacties

  1. Wat een super leuke winactie. Dat zou pas een te gek begin zijn van dit nieuwe jaar.
    Ik zou graag kans maken op een zilverkleurige set!
    Happy new year!

    1. Hihihi, wilde op mezelf reageren en heb bij een ander gereageerd… Zo spannend vind ik het dat ze bijna verloot worden hihihi

  2. JAAA wat ontzettend leuk zeg!!
    Ik vind de armbandjes van 4 EVER WITH EVERYONE zo super cute. Ik krijg ook meteen zin in de zomer als ik ze zie!

    Fingers crossed!! 🙂

    Liefs,

    Anouk

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *